Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PI

pavlik05

30. 11. 2010 14:10
njn

to je to evropsky mysleni, kteryho mame takovej problem se zbavit kdyz nekam cestujeme. Spina, krasa, chudoba, velkej_pocet_lidi_v_ulici jsou relativni pojmy, ktery se nedaj prozit porovnavanim.

0 0
možnosti
JK

cherokeee

27. 11. 2010 11:17
Pěkně napsáno...

Byl jsem v Indii již několikrát služebně a další cesta tam mě pravděpodobně čeká v nejbližších dnech a celkem jsem tam strávil 4-5 měsíců. Musím uznat, že je tento článek napsán moc pěkně, trefně a výstižně. I když jsem měl možnost vidět spoustu různých chrámů, delfíny v jezeře, byl jsem umoře, tak žádný z těchto zážitků nevyrovná to trápení se všudypřítomnými sr*čky. špínou, smradem a dotěrnými indy, kteří se tě snaží oškubat a obelhat jak jen je to možný .... Už po vůbec prvním dni v Kalkatě co jsem zažil nechápu jak je možný, že tam chce jet někdo dobrovolně....

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:53
Re: Pěkně napsáno...

Já bych klidně jela zas dobrovolně.. i do Kalkaty. Ale chápu, že to není pro každýho, každopádně je dost poučný, to vidět, si myslim (když nic jinýho)...

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince IV..

27. 11. 2010 9:17
pěkný fotky...

a skvělý elektroinstalace:-)R^

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:50
Re: pěkný fotky...

Že jo ;-)

0 0
možnosti
PB

oracle29

27. 11. 2010 8:53
Nebyl jsem tam a nechci tam - špínu nesnáším

 a o životním stylu tamních je dokumentů dost Jsou lepší místa.

0 0
možnosti
LHV

Lord Havelock Vetinari

27. 11. 2010 11:00
Re: Nebyl jsem tam a nechci tam - špínu nesnáším

Tak, tak. R^

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

27. 11. 2010 8:37
Já su tak ščastná, že tam nemusím!

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:56
Re: Já su tak ščastná, že tam nemusím!

Já jsem tak šťastná, že jsem tam byla!!!!

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

27. 11. 2010 0:05
dotaz

Skvělej blog!

Mám dotaz - to ses tam vypravila jen tak sama, samička samotinká?

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:47
Re: dotaz

Nooooo..... ne :) To bych se asi neodvážila. Jinak díky!

0 0
možnosti
MP

M.A.r.O.

26. 11. 2010 23:42
Milovat ci nenavidet?

Sveho casu mi jeden ze zkusenejsich cestovatelu pred mou cestou do Indie rikal: "Indii si bud zamilujes nebo ji budes nenavidet!" ... kdyz si ctu ty prispevky, neco na tom bude. :-)

A jeste poznamka k te mesite za 200Kc - nas taky skasli, pak mi nekdo tvrdil, ze to je zadarmo a nakonec prisel jeden cestovatel s tim, ze trik spociva v tom, ze oni nekasiruji za vstup, ale za fotak/kameru, coz uz se clovek pri platbe nedozvi. ;-)

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:49
Re: Milovat ci nenavidet?

Jj, to bylo víc věcí, kdy jsem se divila, za co, že to vlastně platim :-). A s tou láskou a nenávistí máte pravdu a skoro bych i řekla, že se ty pocity střídaj každejch pět minut a nic mezi neexistuje.

0 0
možnosti
MM

marycka magdonova

26. 11. 2010 23:01
můj první (a asi poslední) zážitek...

..když jsem před mnoha léty cestovala po Sri Lance, na jižním cípu jsem potrkala jednu cestovatelku-backpacker(ku), která se vrátila z několikaměsíčního tripu z Indie....Jasně, vše je subjektivní a individuální, ale tak zničenou a zbídačenou ženu jsem ještě neviděla....No, mě stačili ty dva měsíce na SriLance s ruksakem...

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:43
Re: můj první (a asi poslední) zážitek...

Vidíte, já jsem v Indii potkávala samý krásný a bohatý cestovatele ;-)

0 0
možnosti
LH

Libor Havlík

26. 11. 2010 22:51
Hezký povídání

Já jel do Indie přes Pákistán, takže po překročení hranic jsem si v Indii připadal jako v ráji :-) Je to už pěkná řádka let a musím říct, že jsem si po návratu slíbil, že se tam určitě brzy vrátím. Ne a ne mi to ale vyjít, takže jsem rád alespoň za těch pár řádků, co mi tu Indii připomenou. Díky R^V

0 0
možnosti
KH

klarisah

27. 11. 2010 21:28
Re: Hezký povídání

Moc díky, zvolil jste asi dost "dobrou" vstupní bránu :-)

0 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

26. 11. 2010 20:39
Smradlavá země.

V Indii jsem služebně. Dillí a Mumbai. Bohudík je to za mnou. Je to naprosto nechutná země s ještě nechutnějšími lidmi.První co Vás naprosto dorazí je smar, všudypřítomný smrad počínající na letišti, pokračující na ulicích, kolem řek, a konče u lidí. Když to vemu kolem a kolem, je to zvláštní ale Indové, kteří pracovali v naší firmě páchli úplně stejně. Pominemeli tento hygienický rozpor, tak se podíváme na přírodu. Příroda je hezká všude, ale tady musíte pěkně dlouho cestovat než se dostanete do nějaké hezké lokace. Pak tu máme chování lidí, no pominemeli jejich divné náboženství (ostatně jaké náboženství není), tak tu očekávejte chování i u lidí z top managementů jako u Olašskýho Roma, Cikána chceteli.

Jsem si jistý, že ta kladná stránka Indie, je popsána jen v knížkách a podivných blozích. Pokud bych byl cestovatelem, a chtěl poznat exotiku, Idnii bych rozhodně nedoporučoval.

0 0
možnosti
VK

Fiter

27. 11. 2010 6:49
Re: Smradlavá země.

Nějaký čas jsem služebně strávil ve vedlejší Bangladeši.Hlavní město Dhaka.Taky všude smrad a spousty žebrajících fakanů.Když jsem viděl jak žijí v těch slumech,tak to bylo na pozvracení.Někdy si říkám proč se vyvíjí drahé vakcíny na různé nemoce? V této části světa (a ne jenom tady) se děti rodí jako králíci.Čas od času to takové smrtelné epidemie pěkně  zredukovaly.Oni dělají děti a přitom je neuživí.Do těchto končin jako turista ani zadarmo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky