Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jana Kolářová

1. 6. 2010 13:28
IUVENTA...

Dobrý den, pokud Vás to zajímá - jako že to předpokládám - tak Markétu Lazarovu plus další čtyři inscenace budeme vydávat na DVD (http://www.thespis.cz - projekt IUVENTA).

Na tom závěrečném večeru jsme byly "spolu" - škoda, že jste zapomněla na tu největší cenu, Cenu Reflexu a Thespisu...

mějte se hezky, JK, Thespis :-)

0 0
možnosti

klarisah

9. 6. 2010 14:04
Re: IUVENTA...

Díky, že jste se ozvala. Je prima, že vydáte Markétu Lazarovou, tu jsem nestihla ani na festivalu, ani jinak. Když jsem článek psala, marně jsem hledala nějaké kompletní výsledky, možná už se někde objevily, každopádně v článku na studentpointu by to mělo být komplet (trošku jsem na to kašlala, páč jsme na zlomvazu byly dvě redaktorky).

Taky se mějte hezky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky