Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mona m.

23. 7. 2009 11:10
...

My Only Sunshine byl vazne vopruz... :-P Panasonic je skvely i pres rok... ;-) A co se tyka poctu tech filmu - jsem leeeepsiiii, jsem leeepsiii... ;-DR^

0 0
možnosti

klarisah

23. 7. 2009 16:40
Re: ...

Taky jsem měla roky, kdy jsem chodila na šest filmů denně a domů (tehdy ještě do stanu) lezla po čtyrech .... ale z toho už jsem vyrostla :-DDD Panasonic ráda věřím, namíchali mi tam super mojito ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky