Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mona m.

13. 7. 2009 11:40
VIP

Gratuluji k peknemu kulturnimu zazitku a k clanku... :-) a VIP stany a salonky jsou posledni dobou pekna nuda, se mi zda... :-( Zvlast kdyz adepti na kapotu skodovky chodi curat s bodyguardy... ;-);-D

0 0
možnosti

klarisah

13. 7. 2009 16:23
Re: VIP

Vážně? No ještě, že jsem dala přednost spacáku :-D

0 0
možnosti

Milan_Seliga

9. 7. 2009 13:19
Smutné...

V České republice chybí pořádný rockový festival. Z Masters of Rock se stali Masters of Metal a naopak Rock for People prodělal bolestivou změnu na Pop for People... ale tak když si to plebs žádal...

0 0
možnosti

kraken

16. 7. 2009 1:06
Re: Smutné...

Ja myslim, ze MoR byly o metalu vzdy. A je to dobre, protoze jinak takovy metalovy festak neni (jasne, je treba brutal zamereny na tvrde, ale neni treba pro klasicky heavy/speed). Metal sam o sobe je hodne siroky zaber, rock v cele siri snad ani nejde udelat jako festak, navic by se lidi u spousty programu nudili...

Jo - a na MoR byli taly letos Tleskaci, Fixa, Mnaga a nejaci pankaci, takze to ciste metal stejne nebyl. Par fotek z MoR:

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/92872/Fotoblog-Masters-of-Rock-2009.html

0 0
možnosti

Tomáš Fojtík

9. 7. 2009 9:09
Pěkné

Hezký článek, Kláro, je vidět, že si to užít opravdu dovedeš :-) A k Arctic Monkey - pro mě bylo podobné zklamíní The Killers před dvěma lety, muzika výborná, ale tak hrozně nudné představení jsem už dlouho neviděl.

0 0
možnosti

klarisah

13. 7. 2009 16:22
Re: Pěkné

Díky :-) chápu, chápu, AM byli asi dost podobní.

0 0
možnosti

postxz

8. 7. 2009 17:06
to vsude potrebujes doprovod?!!!

. zajimalo by me, jestli bys potrebovala Romcu i pri te soulozi na kapote..

Jestli nevyrostes a nevyrazis nekdy do VIP placu sama.. tak budes az do konce zivota cekat ve stanu na Romcu..

ktera ovsem neprijde,.. protoze ma odvahu na kapotu vyrazit i bez stinu jmenem Klara. :/Rv

0 0
možnosti

curfew

8. 7. 2009 18:14
Re: to vsude potrebujes doprovod?!!!

;-D;-D;-D Otázkou ovšem je, zda Klára na rozdíl od Romči opravdu o soulož na kapotě stojí, z článku to totiž tak nevypadalo :) Ale možná jsem tomu špatně prozuměl zase já a ne vy :)

0 0
možnosti

curfew

8. 7. 2009 14:55
že se...

...soutHpaw píšou s háčkem, to bych ještě přehlíd, překlep se podaří raz dva, ale pokud Arctic Monkeys říkali něco jako "What a lovely crowd" (bez toho vašeho ´s, mimochodem), byla to nejspíš ironie, neboť jejich vystoupení bylo, jak jsem slyšel, největší průser letošního R4P, a podobných sarkastických hlášek utrousili víc (třeba "I know it´s heartbreaking" když ohlásili konec setu a vůbec nikdo neprotestoval).... :-)

0 0
možnosti

klarisah

8. 7. 2009 15:20
Re: že se...

A jéjé, za Southpaw se omlouvám, už jsem to opravila. A What´s a lovely crowd - vy jste to s nima jistě konzultoval, že :-DDDD. A jinak neumim psát, nebo vy číst, ale to, že koncert Arctic Monkeys byl průser, jsem naznačila i já....

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

8. 7. 2009 14:11
Asi bude kamenování...

... ale kam se hrabou Placebo na Underworld :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky