Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Koťátka na Rock for People 2

Pršelo letos? Stala jsem se groupie? Kdo byl nejvíc nafoukanej? A kdo byl koťátko?

 

Den 0 + 1

 

V den 0 odjela na Rock for People Romana s Michalem. Na cestu jsem jí dala stan, pusu a radu.

- Moc tam nechlastej, dítě. –

-  Jasně…. – podívala se ně mě nejistě.

 

V den 0 jsem navštívila maminku, předala jí domácího miláčka, vyfasovala sušenky a pár dobrých rad.

- Nezlob! –

- Nechlastej! –

- A nehul! –

- Jasně…. – prohodila jsem nejistě. A jela do Hradce, stan postavila, na koncerty šla. 

 

 

UDG. Moc mě baví jejich bubeník. Tmavej, kudrnatej – těžko nemůže bejt můj typ. Navíc hraje nahej. Tedy skoro – měl kravatu.

-  Jak se ti může líbit takovej vopičák?! – prohodí Romana směrem k pódiu (Romana nemá vkus, pozn. aut).

A tak hopsáme, zpíváme, dojímáme se u kurtizány (oblíbený song pro depresivní večery), až se proskotačíme na tiskovou konferenci do divadla Kašpárek v Rohlíku (co kdyby tam bubeník přišel jenom v kravatě, že). Je hezkej, ale má třičko (škoda). Stíháme ještě jedno rychlé foto s bubeníkem a já se ocitám na půl hodiny v komatu.

 

Arctic Monkeys. První velká hvězda letšního R4P. Anglický kytarovky mám ráda, tak se těším. Ale taková zoufalá nuda!!! Dav mě tlačí čím dál víc od podia a mě to vlastně ani nevadí. Není pak takovej problém zdejchnout se ještě před koncem. Prý nejdraží kapela festivalu. Tak to (si) mohli organizátoři ušetřit. Zpěvák občas s upřímným nadšením prohodí směrem do publika – What a lovely crowd… A já dokonale uspaná mizim do stanovýho městečka. Thanx boys.

(Arctic Monkeys - autor avi)

 

 

Den 2

 

Snídám mojito, kávu, palačinku a bavím se nad festivalovým tiskem. Nad článkem o festivalových groupies. Nejsem groupie. Proč? Stojím na špatné straně podia (smůla). Nikdy jsem nesouložila se zpěvákem na kapotě škodovky (sakra). Nejezdím na festival s kapelou v dodávce (jak se to dělá?). Někdě dělám chybu! Jdu na Sunflower Caravan (radši).

 

Southpaw. Božský Gregory – s typickym výrazem arogantního, nafoukaného zpěváka s cigárem v hubě – naprosto dokonalé.  Festivalová klasika. Zní i moje oblíbená Emergency.

 

Blue Effect. Jsem jisto jistě největší fanouška Blue Effect (potažmo i Walk Choc Ice). Miluju Honzíka, Vojtu i Vaška. A Radim Hladík je úžasnej kytarista v converskách.  Zbytek odpoledne si prozpěvuju - Párty sem, párty tam a pak jen očí zavírám…. – Ach, ach, ach….

 

The Kooks. Veselí, hraví - že by díky tomu „coke“, které vyžadovali po novináři, co s nima dělal rozhovor?! (dle festivalového deníku prý chtěli kolu, haha). Každopádně ať je to jak chce, mnohem příjemnější zážitek z UK než předchozího dne.

 

V noci mi přichází sms o VIP hostech ve VIP stanu. A já mám přístup do VIP stanu. Píšu volám Romaně. Možná jedinečná příležitost být groupie. Jedinečná příležitost mít sex na kapotě auta. Jedinečná příležitost dostat se na druhou stranu podia. Nebere mi telefon. Neodpovídá. Nemám odvahu jít mezi ty známé tváře sama. Se slzou v oku zapínám stan a v duchu Romču proklínám.

 

(Snídaně, Sunflower Caravan, The Kooks - autor avi)

 

Den 3

 

Psychicky se už od rána připravuju na noc na pardubickém nádraží. Mezi balením odbíhám na tiskovou konferenci s pořadateli festivalu v Kašpárkovi. Tam si rozhořčeně stěžuju na hygienické podmínky stanového městečka (pro patnáct tisíc lidí 4 koryta s vodou, asi 40 sprch, a stejný počet toi-toiek). Prý nečekali tolik lidí – klasika. Ale vem to čert, aspoň že nepršelo. Dnes ještě největší tři hvězdy fesťáku.

 

Bloc Party. Vychutnávám si je s rozhledem a přehledem z pozice VIP. Zatímco Ivča s Gábinou prubly první řadu a ošahaly se roztomilého Keleho, já se ještě před koncem klidila na vedlejší stage.

 

Placebo. Naprostá špička a největší festivalový zážitek. Při Every you, Every me jsem definitivně přišla o hlas a podprsenku (ne, nikam jsem ji neházela)…. Ale nevadí. Z charismatického Briana se mi podlamovala kolena i na tu dálku. Neuvěřitelně silný.

 

Underworld. Ještě na Placebo-vlně jsem k nim dotančila. Neznám a taneční hudbu neposlouchám. Chtěla jsem slyšet jenom tu písničku z Trainspotingu. Tu jsem slyšela, dušička měla pokoj a těla si užilo tance do sytosti. Vlastně to taky není špatný vytančit z festivalu s koktejlem v ruce, za rytmů tuc-tuc-tuc. Navíc příjemná změna po třech dnech ro(c)ku.

 

(Bloc Party, People, Placebo, Underworld - autor avi)

 

Usedla jsem do auta. Z pardubického nádražního pekla nás nakonec zachránil kamarád, kolega bloger Honza (díky, díky, díky). Ve čtyři ráno jsem doma. Házím krosnu do kouta. Jsem špinavá a smrdim. Ale na vanu kašlu. Sápu se po mp3. Doufám, že mám nabitou baterku. Doufám, že se mi nesmazali Placebo. Doufám, že za rok pojedu znova. Byla to jízda.

 

 

Autor: Klára Hüttlová | středa 8.7.2009 13:40 | karma článku: 16,98 | přečteno: 2794x
  • Další články autora

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (2. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem. (První část naleznete tady)

13.4.2015 v 22:19 | Karma: 12,44 | Přečteno: 646x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (1. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem.

11.4.2015 v 22:13 | Karma: 12,26 | Přečteno: 853x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Koktejly a sny

- Žádní negramotní taxikáři, žádní kokrhající kohouti uprostřed noci, nikdo se se mnou nechce vyfotit, nikdo mi nenabízí úžasný naušničky, netroubí se tady, nedávaj tu super hindy filmy, zima je tu, krysy tu neběhaj... Je to tady strašně sterilní. - Zaúpěla jsem při pohledu na listopadovou Prahu. Taxikář na se na mě otočil a pozdvihl obočí.

9.12.2012 v 15:07 | Karma: 11,19 | Přečteno: 1345x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Uměleckoprůmyslový víkend

Chodit na muzejní noc je čistej nerozum. To ví každém malej harant. Vzpomínám si, bylo to před lety, nic zlého netuše, dojela jsem na Staroměstskou a vstoupila do Uměleckoprůmyslového muzea. Temno, mraky lidí, někde v dáli tušené, chabě osvícené exponáty.Dav mě nesl, sotva jsem popadala dech a marně hledala ceduli s nápisem „Východ“. Svůj omyl jsem nakonec rozdýchávala na schodech s výhledem na židovský hřbitov. Snažila jsem se najít pokoj v duši.

1.7.2011 v 16:20 | Karma: 10,25 | Přečteno: 1725x | Diskuse| Kultura

Klára Hüttlová

Kolik stojí sex? A kolik láska?

Doba konzumu a nakupování nás mění ve zvířátka. Nejdříve sedíme dlouhé hodiny připoutání ke kancelářské židli, abychom posléze trávili volné chvíle lovem v nákupních centrech. Všechno má svojí cenu – víno z Francie, nový parfém od Gucciho i boty od Baťy. Víme, kde nakoupit levně i kde nakoupit luxusně. Dovedeme si spočítat, kolik utratit za pravou pashiminu a je nám jasné, že ta od vietnamského klenotníka z rohu ulice, je dobrá leda tak na vytření podlahy. Ocenit dokážeme všechno. Ale jaká cenovka visí na komoditách jako sex, vztah a láska?

30.6.2011 v 23:03 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2889x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky