Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

S Utěšitelem na jedný posteli

Bylo těžký každý ráno vstávat. Jedno zlomený srdce a já si připadám jako invalida. Možná, že tohle mi zvedne náladu. Taková náplast, útěcha. Jen potichu sedět mezi přáteli, bez masek se bavit. Prostě mejdan.

A tak jsem nejdřív seděla dole v obejváku, cucala víno a byla ráda, že jsou všichni veselí. Pak jsem seděla nahoře na posteli. Utěšitel byl čerstvě zamilovaný, to mi říkal, když seděl vedle mě.

- Ale chodí s ňákym kreténem. – dodal.

Utěšitele znám už dlouho. Rok? Dva? Nikdy jsme spolu nemluvili. Nikdy mě nenapadlo, že s ním skončím na jedný posteli. Nějak jsme na sebe zbyli. Poslouchala jsem ho, ale vlastně jsem jenom toužila složit svojí zmatenou hlavu na jeho rameno a v klidu se vyspat. Pak zhasnul, pohladil mě ve vlasech, objal mě a já mohla v klidu spát.

 

Chodila jsem chvíli jako tělo bez duše, myslíc na toho hajzla, co mi zlomil srdce. Hajzla jsem potkala znovu, znovu jsem mu podlehla a srdce jsem už měla podruhé zlomené. Vytočená na nejvyšší míru jsem došla klidu opět v náručí Utěšitele. Utěšitel už byl v pohodě. Už nebyl zamilovaný - byla to prostě kráva - jak se vyjádřil a užíval slasti a strasti single života.

 

Usoudila jsem, že není nutné být také kráva a rozhodla se do nejdelší smrti hajzlíkovi se vyhýbat. To bylo, když jsem usínala vedle Utěšitele.

 

Probudila jsem se a pomalu se oblékala. Utěšitel spal  a já se na něj dívala a říkala si, že je vlastně docela hezký. Je vysoký a začínají mu šedivět vlasy. A to je sexy. Je chytrý a navíc umí hrát na kytaru. A to je taky sexy. Sešla jsem dolů, dala si čaj a dlouze nad vším přemítala, abych se posléze domů odebrala.

 

Doma na mě čekala sms, já se zaradovala a usoudila, že Utěšitel je super. Příště, až ho uvidím, neskončí to jenom přátelským objetím, bude to zkrátka láska jako trám. Nezbývá než čekat a v pravý moment své plány vyvolenému vyjevit. Samozřejmě nenápadně (několik letmých dotyků, pár dlouhých pohledů), v naprostém utajení (nikomu nic neřeknu, no možná Romče) a v pěkném balení (vezmu si to nové lila prádlo). Hlavně žádné násilí.

 

A tak jsem vyčkávala. Stálo mě to mnoho přemáhání, neb jsem děvče netrpělivé. Navíc mám čas přemýšlet a vymýšlet konspirační teorie. Nebo-li jak říká kamarádka – Pokud mě někdo chce, tak udělá nejlíp, když mě ohne přes klandr a nedá mi čas myslet.- Nevypadalo to, že by mě chtěl utěšitel ohnout přes klandr, rozhodla jsem se tedy nemyslet. Posléze jsem zjistila, že to vlastně není tak složité.

 

V předvečer dne D jsem vyrazila na večeři s dobrý přítelem. Žvanila jsem o nesmyslech. Pak jsem na chvíli zmlkla a můj společník se na mě podíval a řekl.

- Už jsi to slyšela o Utěšiteli? –

Zpozorněla jsem. Umřel? Unesli ho teroristi? Ufoni? Má snad tři manželky a deset dětí? Nebo naopak?

-         Hele začal chodit s tou… -

-         S krávou, co chodila s kreténem. – uteklo mi nahlas.

-         Ty jí znáš? Jmenuje se Klára, to je fór, co?! Já si vždycky myslel, že skončíte spolu. – Začal se řehnit, ten debil.

 

Druhý den jsem si oblékla lila prádlo, rozhodnutá na všechno a všechny kašlat. Viděla jsem Utěšitele a nebyl sám. Kráva, co chodila s kreténem se k němu vinula. Zůstávala jsem v klidu. Zamilovaná jsem nebyla, hysterickou scénu jsem si odbyla včera, hořkost jsem zapíjela vínem. Sobecky jsem přemítala nad tím, kdo mě bude příště utěšovat. Jedno mi ale nebylo jasný. Proč je opravdová láska tak neuvěřitelně drahý zboží.

Autor: Klára Hüttlová | pátek 23.4.2010 13:50 | karma článku: 17,60 | přečteno: 1864x
  • Další články autora

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (2. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem. (První část naleznete tady)

13.4.2015 v 22:19 | Karma: 12,44 | Přečteno: 646x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (1. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem.

11.4.2015 v 22:13 | Karma: 12,26 | Přečteno: 853x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Koktejly a sny

- Žádní negramotní taxikáři, žádní kokrhající kohouti uprostřed noci, nikdo se se mnou nechce vyfotit, nikdo mi nenabízí úžasný naušničky, netroubí se tady, nedávaj tu super hindy filmy, zima je tu, krysy tu neběhaj... Je to tady strašně sterilní. - Zaúpěla jsem při pohledu na listopadovou Prahu. Taxikář na se na mě otočil a pozdvihl obočí.

9.12.2012 v 15:07 | Karma: 11,19 | Přečteno: 1345x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Uměleckoprůmyslový víkend

Chodit na muzejní noc je čistej nerozum. To ví každém malej harant. Vzpomínám si, bylo to před lety, nic zlého netuše, dojela jsem na Staroměstskou a vstoupila do Uměleckoprůmyslového muzea. Temno, mraky lidí, někde v dáli tušené, chabě osvícené exponáty.Dav mě nesl, sotva jsem popadala dech a marně hledala ceduli s nápisem „Východ“. Svůj omyl jsem nakonec rozdýchávala na schodech s výhledem na židovský hřbitov. Snažila jsem se najít pokoj v duši.

1.7.2011 v 16:20 | Karma: 10,25 | Přečteno: 1725x | Diskuse| Kultura

Klára Hüttlová

Kolik stojí sex? A kolik láska?

Doba konzumu a nakupování nás mění ve zvířátka. Nejdříve sedíme dlouhé hodiny připoutání ke kancelářské židli, abychom posléze trávili volné chvíle lovem v nákupních centrech. Všechno má svojí cenu – víno z Francie, nový parfém od Gucciho i boty od Baťy. Víme, kde nakoupit levně i kde nakoupit luxusně. Dovedeme si spočítat, kolik utratit za pravou pashiminu a je nám jasné, že ta od vietnamského klenotníka z rohu ulice, je dobrá leda tak na vytření podlahy. Ocenit dokážeme všechno. Ale jaká cenovka visí na komoditách jako sex, vztah a láska?

30.6.2011 v 23:03 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2889x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky