Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Drobné krutosti

Některé věci jsou kruté, ale už jsem si zvykla. Neřekne si o telefon? Řekne si o telefon a nezavolá? Řekne si o telefon? Dá se tomu předejít. V tichosti se odplížit a venku si zapálit. Člověk ví na čem je a odpustí si pár nervních hodin.

 

Někdy je to ale na ránu do hlavy. Někdy se díváte, jak se obouvá u vás v předsíni a víte, že jestli si o ten telefon neřekne… je to na ránu do hlavy. Víte, že když si o něj řekne a nezavolá…je to na ránu do hlavy. Víte, že dřív nebo později to bude na ránu do hlavy.
A nějakej debilní telefon v tom nehraje roli.

 

Občas je tak jednoduchý se do někoho zamilovat. Občas je to nebezpečný. Seděla jsem doma na posteli. Byla zima a byla brzo tma. Seděla jsem tam v tý tmě a čekala až přijede. Mohla jsem dělat tisíce věcí, věcí, které jsem ještě před měsícem dělala. Mohla jsem se učit francouzsky, šít, háčkovat, chlastat, cokoliv. Ale ne, čekala jsem. Nemohla jsem nic, než myslet na něj. Nemohla jsem spát. Nemohla jsem jíst. Nic nebylo důležitější. Nic než ON.

 

Nakonec jsem se dočkala. Měl takovej ten výraz, kterej nenávidím. Takovej ten – DOSTAL JSEM TĚ. A nemusel říct jedinou větu. Stejně něco plkal. Trochu namachrovaný kecy, který by mi ještě před tejdnem vadily. Teď mi to bylo jedno. Byla jsem ráda, že mluví, i když o mluvení dávno nešlo.

 

Před pár dny byl jinej. Choval se jako koťátko, říkal přesně to, co chci slyšet. Sama nevím, co přesně to je. Samozřejmě mi nějaká ta kontrolka někde vzadu v hlavě blikala. Samozřejmě, když ví, co chci slyšet, tak to pravděpodobně trénuje. Samozřejmě jsem měla cucat kolu a jít slušně domu. Samozřejmě…

 

Vyhodili nás z hospody asi ve tři ráno a bylo to úplně…. samozřejmý. Stejně jednoduše jsme se rozloučili, dali si pusu, políbili se. Slíbil, že se ozve. Měl proč.

 

Museli jsme spolu skončit v posteli. Tohle nebylo na vození za ručičku. Tohle bylo prostě moc rychlý hned od začátku. A mám slabost pro přímost a nekomplikovanost. Ani nevím, jak se to stalo a já seděla na posteli mimo sebe. Nechápu, jak to tenhle typ chlapů dělá, že vám vymeje mozek líp než argentinská telenovela.

 

Vlastně ani nevím, jestli byl fakt dobrej. Tak jako objektivně. Přišla jsem si jako v nebi, ale pořád to byla jenom moje postel. Jen jsem v ní nebyla sama. A tentokrát nechtělo uspokojit jenom tělo, ale i mozek a…. srdce. Na tělo mi stačí ruka. Na mozek knížka. Ale na srdce? Tyhle myšlenky jsou vstupenka do pekla.

 

Ležela jsem vedle něj a bála se, že to skončí. Ráno vyjde slunce a všechno dostane až moc jasný barvy a obrysy. V noci je povoleno snít, představovat si, nemusí se jet podle procesu. Večery a noci jsou oukej, není nutný ani moc zavírat oči, svítí se jen na hlavních cestách a člověk se lehce ponoří někam vedle. Stejně jsem usnula a probudilo mě světlo.

 

Bylo to hrozný, horší než jsem si myslela. Pospíchal. Kdybych byla u něj, mohla bych ho týrat, mohla bych dělat všechny ty věci, abych ho otrávila k smrti. Mohla bych plavat ve vaně, patlat se dvě hodiny šminkama, pít kafe, snídat…a takový ty další blbosti. Takhle jsem měla smůlu, jenom zabouchnul a odešel. Asi bych ho stejně netrápila, měla jsem ho ráda.

 

Tihleti „vojáci“, kvůli nim šiblo nejedné „Viktorce“. Stála jsem v myšlenkách u okna. Na chvíli jsem si přála, aby do mě uhodil blesk. Ale bylo jasno a mrzlo. Tak zkusím aspoň ještě pět minut nebrečet. Ale bylo to až moc jasný a mrazivý.

Autor: Klára Hüttlová | pondělí 26.10.2009 14:10 | karma článku: 24,53 | přečteno: 2554x
  • Další články autora

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (2. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem. (První část naleznete tady)

13.4.2015 v 22:19 | Karma: 12,44 | Přečteno: 646x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (1. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem.

11.4.2015 v 22:13 | Karma: 12,26 | Přečteno: 853x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Koktejly a sny

- Žádní negramotní taxikáři, žádní kokrhající kohouti uprostřed noci, nikdo se se mnou nechce vyfotit, nikdo mi nenabízí úžasný naušničky, netroubí se tady, nedávaj tu super hindy filmy, zima je tu, krysy tu neběhaj... Je to tady strašně sterilní. - Zaúpěla jsem při pohledu na listopadovou Prahu. Taxikář na se na mě otočil a pozdvihl obočí.

9.12.2012 v 15:07 | Karma: 11,19 | Přečteno: 1345x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Uměleckoprůmyslový víkend

Chodit na muzejní noc je čistej nerozum. To ví každém malej harant. Vzpomínám si, bylo to před lety, nic zlého netuše, dojela jsem na Staroměstskou a vstoupila do Uměleckoprůmyslového muzea. Temno, mraky lidí, někde v dáli tušené, chabě osvícené exponáty.Dav mě nesl, sotva jsem popadala dech a marně hledala ceduli s nápisem „Východ“. Svůj omyl jsem nakonec rozdýchávala na schodech s výhledem na židovský hřbitov. Snažila jsem se najít pokoj v duši.

1.7.2011 v 16:20 | Karma: 10,25 | Přečteno: 1725x | Diskuse| Kultura

Klára Hüttlová

Kolik stojí sex? A kolik láska?

Doba konzumu a nakupování nás mění ve zvířátka. Nejdříve sedíme dlouhé hodiny připoutání ke kancelářské židli, abychom posléze trávili volné chvíle lovem v nákupních centrech. Všechno má svojí cenu – víno z Francie, nový parfém od Gucciho i boty od Baťy. Víme, kde nakoupit levně i kde nakoupit luxusně. Dovedeme si spočítat, kolik utratit za pravou pashiminu a je nám jasné, že ta od vietnamského klenotníka z rohu ulice, je dobrá leda tak na vytření podlahy. Ocenit dokážeme všechno. Ale jaká cenovka visí na komoditách jako sex, vztah a láska?

30.6.2011 v 23:03 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2889x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky