Klára Hüttlová

Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (2. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem. (První část naleznete tady)

13.4.2015 v 22:19 | Karma: 12,44 | Přečteno: 646x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Proč se učíš švédsky? (1. část)

Sever je zkrátka návykovej. Jednou přeplujete Öresund (slabším povahám ostatně stačí nalodit se v Rostocku směr Dánsko) a jste chyceni. To vám řeknou všichni u nás v kurzu a nejen tam. Vážně. Chcete-li si zachovat jasnou mysl, bystrý úsudek, klidné spaní a i nadále se pohupovat na měkkém obláčku sladké nevědomosti, rozhodně nepřemýšlejte nad severem.

11.4.2015 v 22:13 | Karma: 12,26 | Přečteno: 853x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Koktejly a sny

- Žádní negramotní taxikáři, žádní kokrhající kohouti uprostřed noci, nikdo se se mnou nechce vyfotit, nikdo mi nenabízí úžasný naušničky, netroubí se tady, nedávaj tu super hindy filmy, zima je tu, krysy tu neběhaj... Je to tady strašně sterilní. - Zaúpěla jsem při pohledu na listopadovou Prahu. Taxikář na se na mě otočil a pozdvihl obočí.

9.12.2012 v 15:07 | Karma: 11,19 | Přečteno: 1345x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Kolik stojí sex? A kolik láska?

Doba konzumu a nakupování nás mění ve zvířátka. Nejdříve sedíme dlouhé hodiny připoutání ke kancelářské židli, abychom posléze trávili volné chvíle lovem v nákupních centrech. Všechno má svojí cenu – víno z Francie, nový parfém od Gucciho i boty od Baťy. Víme, kde nakoupit levně i kde nakoupit luxusně. Dovedeme si spočítat, kolik utratit za pravou pashiminu a je nám jasné, že ta od vietnamského klenotníka z rohu ulice, je dobrá leda tak na vytření podlahy. Ocenit dokážeme všechno. Ale jaká cenovka visí na komoditách jako sex, vztah a láska?

30.6.2011 v 23:03 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2889x | Diskuse| Ona

Klára Hüttlová

Princové a ti ostatní

„Moje kamarádka si pro mě představovala někoho, kdo mě bude na rukou nosit. Ale víte co, svět není ideální! Takhle to přece nikdy není! Proto ona dodneška partnera nemá, já ano.“ Vendula Auš Svobodová. Zaklapla jsem starší číslo časopisu pro ženy. Být kamarádkou Vendulky, už s ní nikdy nepromluvím! Byla moje první myšlenka. A nemá náhodou pravdu? Byla moje druhá myšlenka.

30.5.2011 v 17:11 | Karma: 17,17 | Přečteno: 2240x | Diskuse| Ona

Klára Hüttlová

"Singl" život

Možná mě znáte. Trochu mě litujete, trochu závidíte.

13.5.2011 v 14:05 | Karma: 24,32 | Přečteno: 4377x | Diskuse| Ona

Klára Hüttlová

Místo, kde by chtěl umřít každej

Váránasí je posvatné místo na břehu Gangy. Je to také nejstarší město na světě, pálí se tam mrtvoly, prej to tam má supržůžo atmošku a čas od času by se tam měl vydat každej správnej hinduista. Říkal pán na přednášce. – Pokud pojedete do Indie, tak prostě musíte jet do Váránasí!!! – To ten pán taky říkal.

12.1.2011 v 16:47 | Karma: 17,15 | Přečteno: 2015x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Příliš vroucí Khajuraho

Seděli jsme nad skleničkou v kavárně. S kamarádem, zimní večer a pár láhví vína. Počítali jsme naše neúspěchy, marně si lámajíce hlavu, proč jsou všichni tak šťastní a zamilovaní (rozumněj zadaní), zatímco my se ve všem tak podivně plácáme (rozumněj depka). A pak kamarád zdvihl hlavu, upřel na mě svůj kalný pohled a řekl. – Možná to dřív bylo lepší. Rodiče ti vybrali holku a bylo po problému. – A já si vzpomněla na Khalisah.

30.12.2010 v 16:12 | Karma: 17,44 | Přečteno: 2612x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

"Incredible masala"

- To je vaše první cesta do Indie? – Zeptal se pikolík, co mi na Ruzyni dával palubovku. Kývla jsem. – Tak doufám, že se vám tam bude líbit. Indii budete buď milovat, nebo nenávidět. Já už tam byl pětkrát. – Utrousil.

3.12.2010 v 11:48 | Karma: 19,79 | Přečteno: 2238x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Hlavně nepij vodu z Gangy!

Opustila jsem místo, kde stěny chrámů pokrývají nadržení bohové a sexy nymfy. Povečeřela jsem u místního mafiána a jeho sestra mi pomalovala ruce henou. Za dvanáct hodin se proberu u řeky, kde kromě jiného plujou mrtvoly. Jedu ve vlaku. Někde mezi Khajurahem a Váránasí. Někde mezi peklem a rájem. Na oknech jsou mříže a po zemi běhají krysy. Jsem špinavá jak prase, není mi blbě a zatím mě obrali jen o pět set rupií. Jsem v Indii,.

26.11.2010 v 13:22 | Karma: 35,91 | Přečteno: 6465x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Óda na mozek, aneb jak jsem se zamilovala do svalnatého teroristy

Vždycky jsem vzhlížela k mužům, kteří omračovali darem výmluvnosti, počtem načtených knih, kreativitou, vtipem a velikostí svého mozku. Že se jim propadal hrudníček, nebo se naopak decánko kulatili, mi bylo šumafuk. Hlavně, že věděli kdo je Modigliani a divadlo pro ně nebyl vopruz absolvovaný za dob základní školy. To že by tyhle sexy mozky měly také sexy těla teoreticky možné je. Prakticky je to naprostá utopie. Ale mě to nevadí, každá chytrá holka jednou pochopí, že nemůže mít všechno.

13.10.2010 v 13:13 | Karma: 22,58 | Přečteno: 3199x | Diskuse| Ona

Klára Hüttlová

Korejské útržky

Do Koreje je cesta dlouhá a složitá. To není jen tak sednout si do letadla a po deseti hodinách se probrat v Soulu. Kdepak. To se nejdřív hraje divadlo – poměrně dlouho, cca 15 let. Spousty času. Spousty zkoušek. Spousty nervů. Pak se nastuduje úspěšná hra, která nadchne pár profíků. Dojatě vám budou plakat v šatně, nandaj vám několik cen a odjíždíte směr národní přehlídka. A teprve tady nastává zlomový okamžik. Přichází pani z divadelní asociace, dívá se tajuplně. Nevíte co si myslet. Paní se dál tváří záhadně a povidá: „Heleďtě, nechtěli byste jet do Koreje?“

2.10.2010 v 9:37 | Karma: 17,37 | Přečteno: 1888x | Diskuse| Cestování

Klára Hüttlová

Půjdeme k tobě, nebo ke mně?

Jsem žena. Křehoučká blondýnka, co se brodí ranní rosou, v průsvitné halence vystupuje z mlhy. Jsem dokonalá v každém ohledu. Nerostou mi chlupy, nechodím na toaletu a živým se jen vůní lesních květin. Jsem čistá jako prašan v Alpách. Nepolíbená, na sex nemyslící. Snad jen v intencích nejvyššího spojení lidských bytostí. Jsem přesně taková, jakou mě chcete mít a čekám jen na vás. Na kohokoliv z vás....

2.6.2010 v 14:50 | Karma: 27,58 | Přečteno: 3346x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

S Utěšitelem na jedný posteli

Bylo těžký každý ráno vstávat. Jedno zlomený srdce a já si připadám jako invalida. Možná, že tohle mi zvedne náladu. Taková náplast, útěcha. Jen potichu sedět mezi přáteli, bez masek se bavit. Prostě mejdan.

23.4.2010 v 13:50 | Karma: 17,60 | Přečteno: 1864x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Můj život je nudný k uzívání

Končila jedna „vzrušující“ etapa. Etapa probdělých nocí, etapa hypnotizování mobilního telefonu, etapa kdy jsem nemohla jíst, etapa kdy jsem tři hodiny byla v sedmém nebi a tři neděle v pekle. Prostě etapa - jsem zamilovaná a chovám se jako retard. Pak to skončilo a já trochu brečela.

21.1.2010 v 11:55 | Karma: 23,81 | Přečteno: 2736x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Vánoční - J. Netrestová

Taky milujete Vánoce?

23.12.2009 v 9:50 | Karma: 6,42 | Přečteno: 1496x | Diskuse| Poezie a próza

Klára Hüttlová

Babička a další zkrocené šelmy

Mám babičku. Babičku má každej, já vim, někdo jich má třeba i víc, ale moje babička je něco extra.

3.12.2009 v 11:15 | Karma: 33,16 | Přečteno: 4454x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Drobné krutosti

Některé věci jsou kruté, ale už jsem si zvykla. Neřekne si o telefon? Řekne si o telefon a nezavolá? Řekne si o telefon? Dá se tomu předejít. V tichosti se odplížit a venku si zapálit. Člověk ví na čem je a odpustí si pár nervních hodin.

26.10.2009 v 14:10 | Karma: 24,53 | Přečteno: 2554x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Jsem nafoukaná Pražačka, no a co?!

Aby bylo jasno – jsem naplavenina. Coby dítko jsem vyrůstala v Odoleně Vodě, vísce nepříliš to vzdálené od Prahy. Takže už od ranného dětství jsem se dožadovala výletů do Fučíkárny, nákupů kramflíkových botiček v Kotvě a filmových nedělí v kině Moskva. Na Vodolce byly sice lesy a kopce, ale veškerou zábavu tam představovalo volejbalové družstvo a diskotéka Santa Maria. Na sportovce jsem nikdy nebyla – jako dítě jsem nedokázala úplně přesně říct proč, jako dospělé mi můj problém se sportovci došel ve chvíli, kdy jsem jednoho z nich zaslechla hovořit v televizi. Obávám se, že bychom nenašli společnou řeč. Santa byla sice svého času vyhlášené místo (dokonce i Tereza Pergnerová tam jezdila kalit a Kája Saudek tomuto podniku namaloval plakát), mělo ovšem jednu zásadní vadu. DJe tam dělal můj otec a před ním se pít úplně beztrestně nedalo. Diskotéky mi nikdy nepřirostly k srdci. Čili jedinou možnost, jak se ztratit z dohledu rodičů a utéct před sportovci, představovala necelých dvacet kilometrů vzdálená Praha.

16.10.2009 v 15:28 | Karma: 30,08 | Přečteno: 4925x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Bude to láska?

- Nevim, co chci a nedám pokoj dokud to nedostanu. -

27.8.2009 v 11:15 | Karma: 18,09 | Přečteno: 2197x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Ráno ve třech

Posedávala jsem u stolu, bavila se, smála se a pak si ho všimla. Sexuální loudilové stojí u baru a koukaj do čeho by píchli. Taky tam takhle postával. Vysokej, tmovlasej. Skoro můj typ. Skoro. Trochu jsem ho znala. Z vyprávění. Prej ho má děsně velkýho (to o sobě tvrdí on). Spal s jednou mojí známou ( - Chápeš to? Ten kretén o mě bude vykládat, že jsem s nim spala! Jsem snad padlá na hlavu? - ). Jo a taky to břicho . Má ho fakt děsně pevný (na třicátníka).

30.7.2009 v 18:32 | Karma: 23,60 | Přečteno: 5536x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Moje Vary. Moje filmy

.....abych věděla, co se mi líbilo a pro příští roky si nepamatovala jenom filmy, u kterých jsem to zalomila.

17.7.2009 v 17:02 | Karma: 8,28 | Přečteno: 1052x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Koťátka na Rock for People 2

Pršelo letos? Stala jsem se groupie? Kdo byl nejvíc nafoukanej? A kdo byl koťátko?

8.7.2009 v 13:40 | Karma: 16,98 | Přečteno: 2794x | Diskuse| Kultura

Klára Hüttlová

Zbožňuju Francii, Francouze obzvlášť

Francie. Francouzština. Francouzi. Ďábelská kombinace. Ďábelsky vzrušující.

18.6.2009 v 15:22 | Karma: 24,34 | Přečteno: 5578x | Diskuse| Osobní

Klára Hüttlová

Premiéra Off-line + Flat Five unplugged

Divadelně hudební fotoblog pro mé přátele i pro ostatní, kterým Rachtá blatník.

8.6.2009 v 22:30 | Karma: 9,90 | Přečteno: 1710x | Diskuse| Kultura