Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jejkap

27. 6. 2009 20:43
"Pribuznelim"?

Trochu cestinu pilovat by to chtelo (mala napoveda: predposledni pismeno)

0 0
možnosti

SID09

28. 6. 2009 16:37
Re: "Pribuznelim"?

Klárka nevidí a neslyší - zamilovala se do Frantíka -a on lotr pořád nic - ne a ne se jasně vyjádřit !!;-D

0 0
možnosti

...bo

20. 6. 2009 21:59
o Fr. básniti

Z Fr. pochází též po(j)em cliché .. ;)

0 0
možnosti

klarisah

22. 6. 2009 10:34
Re: o Fr. básniti

můj oblíbený ;-)

0 0
možnosti

wandering star

20. 6. 2009 17:42
Zkuste Belgičany (ovšem pouze francouzsky mluvící)

Mají šarm, je s nimi sranda, umějí vařit a užívat života, ale ego mají mnohem menší než Francouzi.

0 0
možnosti

Tomáš Fojtík

20. 6. 2009 17:47
Re: Zkuste Belgičany (ovšem pouze francouzsky mluvící)

Můj nejmilejší Belgičan je Poirot :)

0 0
možnosti

subaudition

20. 6. 2009 16:19
přesně

ach áánoV

0 0
možnosti

Markéta H.

19. 6. 2009 11:03
Moc se

mi to líbilo R^ Byla jsem v Paříži, když mi bylo 17 a vnímala jsem ji úplně stejně. Včetně toho Francouze ;-D akorát nebydlel v protějším okně...

0 0
možnosti

klarisah

19. 6. 2009 11:45
Re: Moc se

Merci, jsem ráda, že nejsem blázen sama ;-)

0 0
možnosti

kikulita

19. 6. 2009 8:27
kráááásné

Krááásné Kláro, srdce mi zaplesalo a zpravilo páteční vybledlou náladu. úplně tě chápu s tím líbáním se škaredým Francouzem:-), když šeptá do ouška. Mondie:-)hned si tě dám k oblíbenýmR^

0 0
možnosti

SID09

19. 6. 2009 8:56
Re: kráááásné

No já bych po tomto článku spíš řekl, že autorka je úplně mimo a Francii zná jen z té ložnice, či lavičky v parku. ;-D!! Neznám nespolehlivější a prolhanější evropany - všichni ostatní jsou až daleko za něma. ;-D!!

0 0
možnosti

Tomáš Fojtík

19. 6. 2009 2:05
Francie

Žádný jiný národ nemám rád tolik, jako Francii... francouzskou hudbu (Aznavour!! Brel - i když Belgičan, Piaf!! Mathieu, Becaud, Brassens, Montand - to je pro mě kus života, velký kus života), jejich gastronomii - ta země je mojí duší... Za měsíc odjíždím na týdenní zájezd po Bretani, už podruhé v životě. Předloni jsem byl v Paříži, rok předtím v Provence... Žádná jiná země na světě mě neláká, jako Francie... Díky za úúúúžasný článek, Kláro, napsaný tak, až jsem nemohl ani dýchat... R^VHezký den přeju :) TF

0 0
možnosti

quetak

19. 6. 2009 10:41
Re: Francie

Taky se tam líbáš s vošlkivejma francouzema? ;-D 

0 0
možnosti

Jan Krauskopf

18. 6. 2009 21:37
:-)

Naprosto chápu vášeň pro jinou zemi a jiný národ. Sám jsem takhle vzhlížel (a pořád vzhlížím) k Angličanům (i přes mojí první cestu tam viz krauskopf.blog.idnes.cz).

Ale víš, co mě na tomto Tvém blogu zaujalo nejvíc? Vybavil jsem si při něm styl mluvy svého kolegy z Francie. Máš jiný styl psaní, než většina lidí tady. Jedinečný. A i když s Tebou třeba spousta lidí nesouhlasí, kvůli zkušenostem, krásný je, že tu iluzi, to opojení, to vzhlížení k jiné kultůře ti nikdo nevezme. Stejně, jako mě nikdo nepřesvědčí o tom, že Anglické jídlo je nepoživatelné (fakt mi tam chutnalo!), že Angličanky jsou hnusný (fakt jsem tam potkal holky a ženy, za kterýma bych se otočil kdekoliv na světě), nebo že mají jenom hnusné počasí (ze sluncem zalitého Manchesteru jsem přistával do průtrže mračen v Praze) :-)

Píšeš jinak. Píšeš zajímavě. Je dobře, že píšeš :-)

Mimochodem můj nejlepší kamarád vzhlížel a vzhlíží takhle k němcům, a dotáhl to tak daleko, že poslouchal německý rep střižený s dechovkou :-)

0 0
možnosti

klarisah

18. 6. 2009 22:39
Re: :-)

Ok, díky, pochopitelně můj obdiv k Francii není zas tak růžový, jak asi vyplývá z toho článku, ale neměla jsem prostě potřebu dneska nadávat.... francouzskou dechovku asi poslouchat nezačnu - některý věci maj fakt lepší v Anglii než ve Francii :-)

0 0
možnosti

Runciter

18. 6. 2009 20:22
Pracuji ve Francii...

Pracuji ve Francii a neznám zku.....jší národ než jsou Francouzi. Divím se, že tahle země ještě vůbec funguje a v noci se budím hrůzou, když si uvědomím, že tahle smečka debilů má ve vlastnictví jaderné zbraně. Přál bych vám, abyste se setkala s francouzskou byrokracií, která je s českou nebo třeba s ugandskou naprosto neporovnatelná.

0 0
možnosti

SID09

19. 6. 2009 8:48
Re: Pracuji ve Francii...

R^;-D  To mi říkají všichni, co tam dělají !  Já jsem myslel, že jsem měl smůlu a natrefil jsem tam často na nějaký mimozemšťany.

Dámy, umělci  a turisté totiž  žvatlají podobně jako autorka, ale jinak fakt  všichni říkali totéž co Runciter. !!

0 0
možnosti

Jack777

18. 6. 2009 19:53
...

Francouzky se mi líbí. Jsou takové malé a drobné, tak akorát ke mě, tady jsou ty machny někdy na zabití, ale spíš záleží na povaze :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky