Ráno ve třech

Posedávala jsem u stolu, bavila se, smála se a pak si ho všimla. Sexuální loudilové stojí u baru a koukaj do čeho by píchli. Taky tam takhle postával. Vysokej, tmovlasej. Skoro můj typ. Skoro. Trochu jsem ho znala. Z vyprávění. Prej ho má děsně velkýho (to o sobě tvrdí on). Spal s jednou mojí známou ( - Chápeš to? Ten kretén o mě bude vykládat, že jsem s nim spala! Jsem snad padlá na hlavu? - ). Jo a taky to břicho . Má ho fakt děsně pevný (na třicátníka).

Seděla jsem u toho stolu a pak připlul. Tak nějak fascinovaně zíral k našemu stolu celou dobu. S mojí kamarádkou jsme byly asi dobrej cíl.  Zpočátku lichotil, byl milej, připaloval cigarety a tak…. Pak to ale začlo. Svěsil oči i ramena. A spustil milostnou serenádu. 

- Jsem ženatej. Mám dvě krásný děti. Ale prosím tě, řekni mi, proč mě ty ženský nechtěj? –

Soucitně jsem ho poplácala po rameni. 

- Jó hochu, tak to vážně netuším. – 

- Přitahuju tě jako chlap? –  

Koukala jsem ještě chvíli. 

- Musim na záchod. – 

Když jsem se vrátila, seděl vedle mojí kamarádky. Zase ten podvěšenej pohled, ani jsem nemusela slyšet, co říká. 

Ráda pozoruju a tak jsem pozorovala. Zatímco on se sunul k ní, kamarádka se sunula od něj. Zatímco on na ní mohl oči nechat, kamarádka marně těkala a hledala  záchytný bod. Když už byla v rohu a vypadalo to, že vybourá zeď, rozhodla jsem se tu chuděru zachránit. 

Loudavě jsem se vydala ke stolu a vymýšlela důvod, proč se musíme zdejchnout. Už jsem se skoro dotkla jejího ramene, když jsem ztuhla v půli pohybu. Najednou, jakoby se zastavil čas, všechno znehybnělo a po schodech šel ON. ON vypadá asi takhle, metr šedesát, trošku kulatej, nenápadnej, schovanej pod čepicí. Miluju ho asi sto let. Já a dalších sto holek. Jen, co se do baru zase vrátil život, blondýna se usmála a otřela se o něj. Jen co jsem se znovu poprvé nadechla, bruneta ho pohladila po rameni a zašeptala mu něco do ucha. Posadila jsem se ke stolu.  

Jak to psala ta Adina po té, co spatřila Goebbelse? - Jako když kobra hypnotizuje ptáčka? Nějak tak to bylo. Nějak tak to je. Ještěže není válka. Blížil se k našemu stolu, oči zapíchnuté naším směrem. Jsem malej ptáček a chystá se mě sežrat kobra. 

Ráno jsem rozlepila jedno oko. 13:24. Otočila jsem hlavu. Vedle mě další dvě postavy. Zděšeně jsem se posadila. Spal tam ON. A vedlě něj ještě ona. Má drahá přítelkyně. 

Podívala jsem se na sebe. Mám punčošky. Mám šatičky. Aspoň že tak. Mám i kabátek. Mám i botičky. Jak vidno, přežila jsem to ve vší počestnosti. Vytáhla jsem idolovu ruku z pod sukýnky, zula si botky a zkontrolovala, jestli si ta potvora náhodou neužívala víc než já. Všechno se zdálo být v pořádku.  

Při smejvání včerejších hříchů mi začalo svítat. Koupelna. Tam měl ON původně spát. Včerejší noc. Ženatý zoufalec byl kamarád idola. Idol se s námi seznámil, panáky zaplatil. Pak nějaký víno. Všechno je rychlejší, zábavnější, uvolněnější. Osmdesátky v Lucerně. Osmdesátky v Lucerně? Achjo, člověk dělá kvůli chlapům samý kokoťárny. Zoufalec se někam vytratil. Tanec a nějaká ranní hodina. Začíná svítat. Kafe z mekáče. Východ slunce u Vltavy. ….Jak se dostali oba dva do mé postele, už netuším. 

Smyla jsem poslední šminky a posadila se do kuchyně. Brzy se začlo trousit i ostatní osazenstvo mé postele. ON jen přišel, dal si kafe a měl se k odchodu. 

- Tak brzo? Vždyť jsme si ještě nic neužili?! –  

- No jo holčičky, to jste si měly vzpomenout dřív. –

Usmál se, políbil nás a zabouchnul dveře. Podívala jsem se na kamarádku. Jen tam seděla, přiblble se usmívala. 

- Myslíš, že ještě někdy přijde? –

Autor: Klára Hüttlová | čtvrtek 30.7.2009 18:32 | karma článku: 23,60 | přečteno: 5535x
  • Další články autora

Klára Hüttlová

Koktejly a sny

9.12.2012 v 15:07 | Karma: 11,19

Klára Hüttlová

Uměleckoprůmyslový víkend

1.7.2011 v 16:20 | Karma: 10,25

Klára Hüttlová

Princové a ti ostatní

30.5.2011 v 17:11 | Karma: 17,17

Klára Hüttlová

"Singl" život

13.5.2011 v 14:05 | Karma: 24,32

Klára Hüttlová

Láska, sex a další nerovnice

27.4.2011 v 10:50 | Karma: 15,70

Klára Hüttlová

Příliš vroucí Khajuraho

30.12.2010 v 16:12 | Karma: 17,44

Klára Hüttlová

"Incredible masala"

3.12.2010 v 11:48 | Karma: 19,79

Klára Hüttlová

Hlavně nepij vodu z Gangy!

26.11.2010 v 13:22 | Karma: 35,91

Klára Hüttlová

Korejské útržky

2.10.2010 v 9:37 | Karma: 17,37

Klára Hüttlová

Cartier – střet civilizací

1.8.2010 v 15:25 | Karma: 21,70

Klára Hüttlová

Koťátka na Rock for People 3

9.7.2010 v 14:16 | Karma: 12,32
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky