Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kajle78

2. 6. 2011 13:15
Autorce

Chyběla jste mi! Ale - zase pesimistický článek? Partner stále nenalezen? Možná je to dobře pro náš čtenáře, ale pro vás?

0 0
možnosti

klarisah

7. 6. 2011 12:39
Re: Autorce

Díky, neklesám  na mysli, stanou se i horší věci.

0 0
možnosti

Daniel P.

30. 5. 2011 17:55
Co ti vaši princové...

...ale ty naše princezny, to je malér. A poučíme se? Nepoučíme. Takže si za to můžem sami.

Ale je to hezky a svižně napsáno. :)

0 0
možnosti

klarisah

30. 5. 2011 21:49
Re: Co ti vaši princové...

Myslim, že s princeznama se to má obdobně, akorát jsem na ně kladeny trochu jiné nároky. Jinak samosebou díky.

0 0
možnosti

Jindri

30. 5. 2011 17:20
ja tez hledala prince a...

nasla, nadherne oci, muskulatura bozi, ze se mi rozklepala kolena, kdykoli jsem ho videla, juuu, dostala jsem ho, je muj, jsi tak dokonaly ma lasko...nez jsem dostala prvni ranu, trvalo mi to trochu dyl, nez jsem zvedla kotvy, ale vcas, a zacala jsem po case hledat v jinych vodach a nasla jsem, sice to neni svihak k pohledani, ale jeho laskave srdce a naruc smim vyuzit kdykoli chci a je nesmirne inteligentni, diky bohu za toV

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky