Diskuse

"Singl" život

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marka40

14. 5. 2011 7:23
Hmmmm

děti jsou podkle vás fakani - tak to je mi vás opravdu líto. Chápu, že ne každý prostě má potřebu mít děti, ale nazývat je rovnou fakany?  Já bych ty svoje - dle vás - fakany nevyměnila za celý svět!!!!!

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:45
Re: Hmmmm

Já bych s váma ty fakany, taky za nic nevyměnila, v klidu ;-)

0 0
možnosti

crocodileclip

14. 5. 2011 7:09
Nikdo vám nebrání být singl

;-D

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:45
Re: Nikdo vám nebrání být singl

A já tam psala, že mi někdo brání?

0 0
možnosti

evon

14. 5. 2011 0:30
"Militantní matky" - bože to je debilita!!!

8-o;-(

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:46
Re: "Militantní matky" - bože to je debilita!!!

To je realita! ;-D

0 0
možnosti

kopretinka987

13. 5. 2011 23:59
Hezký

R^

Jen v diskusi postrádám militantní matky, který vám omlátí o hlavu, jak je možný, že si dovolujete být singl, místo abyste sháněla chlapa a rodila, protože rodina je základ státu a kdo nemá děti, je sobec ;-)

0 0
možnosti

Viki007

14. 5. 2011 0:27
Re: Hezký

A není 8-o8-o8-o?

0 0
možnosti

interstellar wind

13. 5. 2011 23:58
zivot neni jednoduchy

ani jako singl ani s rodinou. Je asi lepsi ho tahnout s nekym, jenze kdyz nikdo kolem prave neni, co? Holt hledani partnera je tezke a myslim ze to chce mit i kus stesti, aby clovek narazil na toho praveho. Nejlepsi je podle me zivot ve dvou, kteri si sednou. Na druhe strane je lepsi byt sam, nez zit v pekelnem manzelstvi. Ale ty jsi jeste mlada, tak snad nekde najdes toho praveho.

0 0
možnosti

AlBunda

13. 5. 2011 23:52
ježíšš,prej spektrum možností

my napříkla projeli s 5 dětmi celé Jordánsko,Maroko,Turecko,takže možnosti tu jsou....:-P

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:19
Re: ježíšš,prej spektrum možností

A já tam někde psala, že rodinky nemůžou cestovat?

0 0
možnosti

Viki007

13. 5. 2011 23:14
Ahoj Klárko,

Ty ještě žiješ :-P? Ježíš, a dokonce píšeš, tolik článků, které jsem ňák přehlídl (to je tím, že sem píše celá halda hlupáků jen o Leninovi nebo Bártovi, pak se v tom jediné smysluplné články ztratí :-/). Nu, aspoň mám přes víkend co číst, zatím máš ode mě V

P.S. Wendulo, ne abys sem přilípla nějakou svou jedovatost :-(.

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:39
Re: Ahoj Klárko,

Žiju, žiju, vcelku pěkně :). Jen si pěkně počti, pak mě můžeš začít cupovat ;-)

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

13. 5. 2011 22:59
zajímavý článek...

já bych řekl, že každý chce svobodu. Ale tuy si může zařídit i ve vztahu - je to otázka tolerance a kompromisů. Ale pak má takový vztah výhodu vztahu i singlu.

Každopádně - je na každém, jak si zařídí život a je dobře, že si mlže žít tak, jak mu to vyhovuje.

.

Jen se mi tak dere na mysl myšlenka - kolik procent lidí je single a kolik ve vztahu, manželství, rodině? Tipnul bych si, že těch druhých bude výrazně více. A teď - kolik je článků jako obhajoba singelství a kolik jako obhajova rodiny a vztahů.

Mít tyto podklady, stačilo by dát dohromady poměr lidí v obou skuinách a jejich potřebu obhajujících článků v těchto skupinách. Možná by to byly dost zajímavé výsledky.

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:24
Re: zajímavý článek...

Statistiky nemám, ale možná je to proto, že rodina tzv. to normální a na singly se pořád kouká skrz prsty. Taky by byla zajímavá statistika, kdo je jak v danném stavu spokojený (netvrdím, že to nutně musí být singlové). Ale myslím, že z toho článku nutně nevyplývá, že je singlerství je lepší, nebo horší, jen že to není žádná tragédie.

0 0
možnosti

o vaše názory nestojíme

13. 5. 2011 19:49
Zkusila jsem ledacos a závěr je tento:

Úplně nejlepší je být s někým, s kým se neprudíte, jste rádi spolu, ale poskytujete si navzájem prostor. To je veliké štěstí a je třeba si toho vážit.

Na druhém místě je žít spokojeně sám. To je mnohem lepší, než se otravovat s nějakým hňupem jenom proto, abyste sami nebyli.

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:25
Re: Zkusila jsem ledacos a závěr je tento:

Souhlas s obojím, najít někoho takového je opravdu velké štěstí.

0 0
možnosti

stepulka

13. 5. 2011 19:44
Prima článek

:-).....R^

0 0
možnosti

klarisah

14. 5. 2011 7:25
Re: Prima článek

Díky :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS