Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Viki007

14. 5. 2011 0:43
Ježíš, to mě pobavilo,

konečně napíšeš něco fakt rozumnýho a lidi Ti sborem vynadaj ;-D:-)! Ale když napíšeš ohavnou oslavu na singlice, tak jsou v klidu - no, s těmi 80% máš holt recht ;-D;-)!

0 0
možnosti
SD

soukromý dům

13. 4. 2011 21:02
Radím koupit bednu,bude klid

Autorka se chlubí,že doma opravdu nemá televizi - tak jo, proč píše takový nesmysly, to ji opravdu může něco tak slabýho uspokojovat? Nechápu..... To si ji snad radši vy patetická pseudointelektuálko - kupte, mohl by být trochu klid..:-/

0 0
možnosti
KH

klarisah

14. 4. 2011 19:23
Re: Radím koupit bednu,bude klid

Za intelektuálku, ani pseudointelektuálku se nepovažuju, televize se mi nehodí do bytu... A jinak doufám, že jste se uspokojil ;-)

0 0
možnosti
P

petrpetrpetrpetr

6. 4. 2011 8:45
Autorka

Autorka se také neprojevila zrovna nebystřeji, když usuzuje o něčí inteligenci na základě jejich vkusu. A ještě bych jí rád opravil. Debilní není jen těch 80%, ale komplet celých 100%. Nenanjdete na světě osobu o které by si někdo nemyslel, že je debilní. Vemte si to jen na příkladě Lucky a Davida. Příznivci si ony nepěkné věci myslí o odpůrcích a odpůrci zase naopak o příznivcích. Kdo má tedy pravdu? Ti, kterých je víc? Nebo je minoritní názor známkou inteligence?

0 0
možnosti
AMF

farsky.blog.idnes.cz

5. 4. 2011 23:20
80% je optimistický...

80% je optimistický... ale zato můžeš bejt v klidu, protože většina lidí si většinu lidí plně zaslouží :-)

0 0
možnosti
KH

klarisah

5. 4. 2011 12:04
Zdraví

závistivá, netalentovaná autorka alkoholička ;-).Ještě jednou díky za komentáře všech kategorií, některé mě opravdu pobavily. Možná jen pro informaci - článek je schválně napsaný provokativní formou, protože jsem jednoduše chtěla provokovat. Věřte mi to, nebo ne, kecání s mým otce je poměrně obohacující záležitost a televizi doma opravdu nemám - takže díky za dobře míněné rady. A protože jsem skoro stejně pracovitá jako Lucka, jdu pracovat - třeba pak dostanu i tu týtý a pak budu stejně krásná jako Míša ;-D.

Klára Hüttlová

0 0
možnosti
MV2

maruširi vr. 2

5. 4. 2011 11:16
Těch 80%,

to se na mne nezlobte, ale to je vaše známá zřejmě ohromná optimistka.

0 0
možnosti
KM

kleo

5. 4. 2011 10:49
mklementyna@seznam.cz

R^svatá pravda, že je /minimálně/ 80% národa debilní /spíš víc/, ale mě to nepřekvapuje a netýká se to zdaleka jen našich lidí. V přírodě je také drtivá většina plevele a jen minimum orchideí, že jo....:-(

0 0
možnosti
L

lectus

5. 4. 2011 10:13
červená knihovna

Trochu mimo téma (jsem posluchač něčeho jiného, mými oblíbenými autory jsou třeba Chopin nebo Borodin) - spojení "červená knihovna" a jméno Hüttlová je náhodné, nebo jste příbuzná s "klasičkou" ČK? Samozřejmě na osobní otázku nemusíte odpovídat... 

0 0
možnosti
KH

klarisah

5. 4. 2011 12:07
Re: červená knihovna

Příbuzné opravdu nejsme, ale červenou knihovnu jsem si dala do "o čem píšu" schválně, právě i s ohledem na slavné příjméní mé jmenovkyně (nebo příjmenovkyně).

0 0
možnosti
RV

Viro

5. 4. 2011 9:22
Ano

podle volebního výsledku, stavu státu, hlasování na Novinkách atd si troufám tvrdit, že 80% retardovaných občanů je číslo velmi podhodnocené;-(

0 0
možnosti
R

Roman36a

5. 4. 2011 9:44
Re: Ano

Tak nám poraď chytrolíne koho volit. Tak počítám že velké strany ne, takže ty malé složené z odpadlíků z velkých stran? :-)

0 0
možnosti
DM

PŠR

5. 4. 2011 9:15
:-)

Je úplně jedno, kdo kam hlasuje, kdo co poslouchá a co se komu líbí. A co je to za lidi kteří to všechno baští nebo co je za lidi, kteří v tom nejedou a mají jiný odlišný vkus a snaží se najít něco jiného jinde podle vlastního vkusu. Mně osobně je úplně fuk, že něco vyhrál MD, já pro něj nehlasoval a výsledky v tomto jsou mi šuma fuk, nepozastavuji se nad tím, že něco nevyhrál Gott, národ to přežije :-) Dost dobře ale nechápu lidi, kteří nedokážou říct, proč by měli poslat čas od času dárcovskou SMS (tedy DMS), když těch 30 Kč utratí denně v pohodě za něco jiného nebo za odeslání SMS stejným způsobem ve prospěch nějaké televizní soutěže atd. Jo a pozdravuj Romču ;-)

0 0
možnosti
R

Roman36a

5. 4. 2011 9:40
Re: :-)

DMSka stojí 30 Kč. "Obdarovaný" z toho obdrží 27 Kč. 10% si někdo naúčtoval. Opravdu jsou náklady na poslání jedné DMSky tak vysoké?

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky