Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clara Shot

13. 1. 2011 23:15
Super článek..

Měl jsem kamarádku, co taky strávila půl roku v Indii. Někde v horách, kde je Ganga ještě relativně čistá řeka, se seznámila s indskou rodinkou. Když se loučili, tak si s nima sjela nějáký tradiční obřádek, na jehož konci se všichni napili s Gangy. Tři dny si pak myslela, že umírá a v horečkách trpěla zeleným průjmem, pak to přešlo. Tomu říkám setkání s Krišnou..   ;-)

0 0
možnosti

klarisah

14. 1. 2011 10:40
Re: Super článek..

Díky moc. Jj, člověk dělá na dovolenejch různý kokoťárny a s trochou štěstí to přežije. Já jsem vodu z Gangy nepila, za to jsem se odávala jiným radovánkám... A když jsem pak slyšela zážitky jiných cestovatelů, kteří tyto radovánky taky zakusili, tak jsem byla happy, že žiju :))))

0 0
možnosti

Don don

12. 1. 2011 20:34
no

na začátku devadesátých let čt vysílala dokument z tohoto města. Natočil to Igor Chaun. Tam ten smrad byl cítit i přes obrazovku:-)

0 0
možnosti

klarisah

12. 1. 2011 21:38
Re: no

Ale tak ono to v Indii smrdí, tak nějak celkově všude, nepřišlo mi to ve Váránasí výrazně horší. Navíc čichové buňky se po chvíli otupí, takže to pak člověk tolik neprožívá :)

0 0
možnosti

strycek-Joe GmbH

12. 1. 2011 17:26
Paráda, Super !

děkuji za reprtáž R^

0 0
možnosti

klarisah

12. 1. 2011 21:37
Re: Paráda, Super !

Díky :)

0 0
možnosti

assam

12. 1. 2011 17:10
Ten východ slunce

Bývá jednou z nejvděčnějších fotografií z Varanásí.Povede se i totálnímu smolaři.Ještě kdyby se Vám tam připletlo více lodiček(plných turistů,které pak poťouchlí Indové svrhnou do vody plné nafouklých mrtvol ;-)).Varanásí opravdu moc nevoní a nezáří čistotou,ale potkal jsem tam opravdu Ryzí lidi a Ganga byla při naší koupeli hebká,léčivá a prostá bordelu a mrtvol(akurát jsme museli při druhé koupeli(uprostřed Gangy,hupsli jsme tam přímo z loďky) střelhbitě vyšplhat zpět na loď,neboť jsme riskovali střet(pravděpodobně "bolavý" pro peněženku) s místní "pobřežní hlídkou").petr.assam

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2608x
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky