Óda na mozek, aneb jak jsem se zamilovala do svalnatého teroristy

13. 10. 2010 13:13:13
Vždycky jsem vzhlížela k mužům, kteří omračovali darem výmluvnosti, počtem načtených knih, kreativitou, vtipem a velikostí svého mozku. Že se jim propadal hrudníček, nebo se naopak decánko kulatili, mi bylo šumafuk. Hlavně, že věděli kdo je Modigliani a divadlo pro ně nebyl vopruz absolvovaný za dob základní školy. To že by tyhle sexy mozky měly také sexy těla teoreticky možné je. Prakticky je to naprostá utopie. Ale mě to nevadí, každá chytrá holka jednou pochopí, že nemůže mít všechno.
Nejvíc sexy je na mně mozek!
Nejvíc sexy je na mně mozek!www.facebook.com/JohnAbraham

A tak jsem si žila ve svém jasně vymezeném světě, objevy lovila po intoušáckejch kavárnách a literárních večírcích. Neexistovalo nic, co by mohlo narušit můj báječný život plný chytrých a o něco méně pohledných chlapců. Až jednou...

Ten večer jsem byla znechucená ze všeho uměleckého a chytrého. Ne, nechtěla jsem vidět další film, ze kterého nebudu tři dny spát. Ani jít na Decadence Now!, páč z toho bych nespala pět dní. Chtěla jsem taky pro jednou vidět něco blbého a krásného. Just for one night.

A tak jsem sebrala maminku, tetinku a pár obdobně střelených kamarádek a zakoupily jsme lístky do kina Světozor. Tohle kino, jinak intelektuální, protentokrát ustoupilo o krok stranou a nabídlo zábavu veskrze hloupou a povrchní. Festival Bollywoodských filmů. Typický indický film je příběh patetický, láskyplný, plný krásných a mladých lidí, kteří tančí, zpívají a jsou oblečeni do nádherných oblečků a třpytivých cingrlátek. Neřeší se v nich problémy soudobé indické společnosti, naopak nabízí únik ze soudobé (nejen) indické společnosti. Ideální. Dávali film New York.

Sosala jsem sladkou masalu a libovala si, že tak nádherný záběry New Yorku nejsou snad ani na vyretušovanejch pohledech. Po pár vteřinách jsem lehce znejistěla. Kde jsou zpěvy? Kde jsou tanečky? Kde je láska? Po ulicích New Yorku lítala FBI a honila nebohého Inda. Jsem snad na Kriminálce NY, nebo co? Pak jsem se zklidnila. Děj se vrátil o několik let zpět. A na Newyorskou univerzitu zrovna nastoupil jeden z hlavních hrdinů, aby se za doprovodu tklivé písně seznámil s krásnou Mayou. Několik leteckých záběrů na budovu univerzity. Tklivé melodie, střídá ostřejší tempo. Dav se rozestupuje a uprostřed kráčí ON... Široká ramena, útlý pás, vysoká postava, mužně zarostlá tvář a nevinný pohled srny. John Abraham v roli Sama. Když se honil v růžovém tričku po střechách univerzity ukápla mi první slina.

To že ve filmu nebyly tanečky, ani zpívání, ani cingrlátka mi začlo bejt šumák. Thriller o teroristech byl naivňoučkej a blboučkej dostatečně, jak se na indický film sluší a patří. Dokonce i na lásku a cukrkandlové melodie došlo. Nic z toho jsem stejně nevnímala. Můj mozek byl vyřazen z provozu sledováním Samových bicáků a mě ukápla druhá slina.

Když pak Sam, ze kterého se vyklubal „hodný“ terorista, trpěl (nahý!!!) ve vězení, zatínala jsem nehty do sedačky, div že jsem nerozervala čalounění. Když sváděl nevinou studentku, laškovně ji sem tam hladíc v dekoltu, naskakovala mi husí kůže. Když se z těch očí srny začaly koulet slzy jak hrachy, ukápla mi třetí slina a já si říkala, ať ten film nikdy nekončí.

A tak zatímco se moje máti vedle mě cynicky řehnila (vůbec nepochopila o čem to je!), já, slintajíc, jsem si říkala, holka tos to teda dopracovala. Indický herec o dvou výrazech – sexy výraz č. 1, sexy výraz č. 2 – tě dostane na kolena a jediný, co tě zajímá je tělo atleta. Kde je ten intelekt? Kde je ten vtip? Kde je ta výmluvnost? Kde je ten sexy mozek? No?

Druhý den, jsem si s výrazem idiotky, který právě provedli lobotomii, prohlížela fotky nového idola a přemítala nad tím, jestli by mě vzali jako herečku do Bollywoodu. Jsem na to dost hezká? Kolik plastických operací to bude obnášet? Kašlu na charakterní role v divadle, naučim se tanečky a budu hrát v nekonečných masala filmech a objímat široká ramena Johna Abrahama. Ach. Koneckonců za dva tejdny se budu motat někde po Dillí. Je to nejspíš osud!

Autor: Klára Hüttlová | středa 13.10.2010 13:13 | karma článku: 22.41 | přečteno: 3198x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 20.95 | Přečteno: 366 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 29.00 | Přečteno: 463 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.12 | Přečteno: 188 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.31 | Přečteno: 9268 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 75 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2607
Prý vypadám exoticky a mám docela hezký … oči. Miluju umění, muže (někdy, některé) a ženy. Často tlachám v kavárnách a občas hraju divadlo. Jsem naivní cíťa a podle toho tento blog vypadá.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...